Організація освітнього процесу

Науково-педагогічна тема:  «Впровадження компетентністного  підходу  для забезпечення гармонійного та  різнобічного розвитку особистості»

Пріоритетні завдання для розвитку дітей:

  • впровадження у практику роботи дошкільних груп змісту, форм, методів організації розвивальної життєдіяльності дітей дошкільного віку з урахуванням стратегії, цілей, завдань оновленого Базового компонента дошкільної освіти;
  • ігрова діяльність, формування граматичної правильності мовлення та вихід на творчий рівень сюжетно-рольової гри;
  • формування психологічної зрілості та готовності до навчання у школі (життєві компетентності, мотивація, саморегуляція, вміння спілкуватися, інтерес до пізнавальної діяльності)

Пріоритетними  векторами організації освітньої діяльності у дошкільних групах є:

  •  навчання через гру  з використанням LEGO–конструювання як провідного виду діяльності дошкільників;
  • удосконалення роботи щодо формування  логіко-математичної, дослідницької  компетенцій дітей  дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій;
  • формування у дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток;
  • формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників та навичок безпечної поведінки 

Режим роботи різновікової дошкільної групи № 1 (4-5-го років життя) на 2020/2021 навчальний рік

Режим роботи різновікової дошкільної групи № 2 (5-6(7)-го років життя) на 2020/2021 навчальний рік

Розклад занять для вихованців дошкільного підрозділу на 2020/2021 навчальний рік

Розклад занять для вихованців дошкільного підрозділу на канікулярний період 2020/2021 навчального року

План проведення свят, музичних, спортивних розваг, тематичних тижнів, виставок дитячих робіт на 2020/2021 навчальний рік

План проведення відкритих показів різних видів діяльності в дошкільному підрозділі на 2020/2021 навчальний рік

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *