Методична робота

15 березня 2019 року

Відбулося підсумкове засідання з питання атестації педагогічних працівників у 2018/2019 навчальному році.

Результати атестації:

Атестовані як такі, що відповідають займаній посаді із подальшим висуненням клопотання перед атестаційною комісією ІІІ рівня при Департаменті науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» таким педагогічним працівникам:

  1. Атанасовій Тетяні Григорівні, вчителю початкових класів;
  2. Буклей Світлані Іванівні, вчителю інформатики;
  3. Скляр Віталій Вікторович, вчителю фізичної культури;
  4. Свид Ользі Іванівні, вихователю 6-го класу.

Атестовані як такі, що відповідають займаній посаді із присвоєння І кваліфікаційної категорії:

  1. Кассич Людмила Анатоліївна, вихователь 4-го класу;
  2. Челомбітько Ольга Василівна, вчитель іноземної мови (англійської).

Атестовані як такі, що відповідають займаній посаді із підтвердженням результатів попередньої атестації:

  1. Курило Ольга Анатоліївна, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»;
  2. Старець Тамара Василівна, практичний психолог, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
  3. Скляр Інна Іванівна, іноземної мови (англійської), спеціаліст І кваліфікаційної категорії.

Атестовані як такі, що відповідають займаній посаді із підтвердженням раніше встановленого 11-го тарифного розряду:

  1. Лиманська Юлія Сергіївна, вихователь групи дошкільного виховання, без категорії;
  2. Шеховцова Яна Сергіївна, вихователь групи дошкільного виховання, без категорії.

28 лютого 2019 року

Відбулося засідання атестаційної комісії І рівня, на якому розглянули питання «Про результати вивчення досвіду та системи роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2018/2019 навчальному році» (Єрмаков С.Ю.)

Педагогічні працівники, які атестуються, були ознайомлені з характеристиками діяльності у між атестаційний період під підпис.


28.02.2019

Відбулося засідання методичної ради, на якому були розглянуті наступні питання:

  1. Про схвалення системи та досвіду роботи педагогів, які атестуються (Єрмаков С.Ю.)
  2. Про виконання планів роботи методичних об’єднань, щодо роботи над методичною темою закладу (Керівники МО)

11.01.2019

Відбулося засідання методичної ради закладу відповідно до порядку денного:

  1. Про результати моніторингових досліджень (Керівники МО)
  2. Про результати  роботи комісії з рейтингової оцінки діяльності педагогічних працівників  закладу (Калашник Л.Б.)
  3. Про самореалізацію особистості вчителя й учнів у навчальній діяльності як умови розвитку творчих здібностей здобувачів освіти в умовах Нової української школи (Орда І.Г.)

26.10.2018

Відбулося чергове засідання методичної ради, на якому розглянуто проміжні результати адаптації учнів 1-го класу до умов навчання у школі І ступеня та визначено основні напрямки роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2018/2019 навчальному році.


16.10.2018

Відбулося чергове засідання атестаційної комісії І рівня, на якому було затверджено списки педагогічних працівників, які атестуються у 2018/2019 навчальному році, та затверджено графік роботи атестаційної комісії.


14.09.2018

Відбулося засідання атестаційної комісії І рівня, на якому розглянуто питання розподілу функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії, затвердженої наказом по закладу від 14.09.2018 № 195.


31.08.2018

З 28.08.2018 по 31.08.2018 у закладі відбулися засідання методичних об’єднань вчителів-предметників, класних керівників та вихователів 1-11-х класів та вихователів дошкільних груп, на яких визначено пріоритетні напрямки у роботі кожного з них відповідно до Закону України «Про освіту», Нової української школи та чинних державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.


30.08.2018

Відбулося засідання методичної ради, на якому затверджено структуру методичної роботи на 2018/2019 навчальний рік, погоджено плани роботи методичних об’єднань вчителів-предметників, визначено пріоритетні завдання щодо впровадження нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти в умовах Нової української школи та профільного навчання у школі ІІІ ступеня як умови для освіти старшокласників відповідно до їх професійних інтересів і намірів.


План засідань методичної ради КЗ “Нововодолазький санаторний НВК” на 2018/2019 навчальний рік

Організація науково-методичної роботи в закладі сприяє розвитку інноваційного потенціалу педагогічного колективу. Систематичність усієї методичної роботи забезпечує комплексне планування засідань педагогічної ради, методичної ради, а також усіх методичних об’єднань закладу відповідно до єдиної проблеми, над якою працює педагогічний колектив у 2018/2019 навчальному році: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес для забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості та потреб держави».

Пріоритетними завданнями методичної роботи у 2018/2019 навчальному році є:

    • реалізація єдиного комплексу освітніх компонентів для обов’язкових результатів навчання, визначених чинними Державними стандартами початкової освіти та Державними стандартами базової та повної загальної середньої освіти;
    • удосконалення системи моніторингових досліджень якості рівня
      навчальних досягнень учнів;
    • активізація роботи педагогічних працівників щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання учнів;
    • методичне забезпечення освітнього процесу в 1-ому класі за новим Державними стандартами початкової загальної середньої освіти через реалізацію освітніх завдань Нової української школи;
    • формування інноваційного вектора поля вчителя за умови запровадження профільного навчання;
    • удосконалення організаційно-методичної роботи з обдарованими дітьми, розширення роботи із залучення учнів до участі у предметних конкурсах, турнірах, олімпіадах;
    • спрямування роботи вчителів-предметників 10-11-х класів на якісну підготовку учнів до проходження ними зовнішнього незалежного оцінювання;
      • створення організаційних, методичних, інформаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікацій кожного педагогічного працівника закладу;
    • вивчення, узагальнення, поширення та впровадження ефективного педагогічного досвіду вчителів району (області) у педагогічну роботу вчителів закладу, активізація діяльності вчителів у професійних конкурсах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *