Виховна робота
- посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; просвіта з питань особистої безпеки;
- організація навчальної діяльності здобувачів освіти та способів побудови зворотного зв’язку в умовах дистанційної форми навчання;
- формування почуття патріотизму, поваги до Конституції і законів України, соціальної активності та відповідальності за доручені державні та громадські справи, готовності до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- формування і розвиток здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти;
- формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання моральності, поваги до історичного минулого української народу;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
- формування політичної та правової культури ;
- розвиток краєзнавства;
- розвиток еколого-натуралістичної діяльності;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнівської молоді;
- удосконалення соціальної активності учнів через роботу в учнівському самоврядуванні.
Пріоритетні завдання виховної роботи:
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- формування і розвиток здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти;
- формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання патріотизму, моральності, поваги до історичного минулого;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
- формування політичної та правової культури ;
- організація екскурсійної діяльності, розвиток краєзнавства;
- розвиток еколого-натуралістичної діяльності;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнівської молоді;
- удосконалення соціальної активності учнів через роботу в учнівському самоврядуванні.
Основні напрями удосконалення виховного процесу
Головним критерієм ефективності виховної роботи у закладі виступає рівень національної та патріотичної свідомості учнів, навчальної та суспільної активності, рівень соціалізації дітей в оточуюче життєве середовище, ступінь переростання виховання у самовиховання. Досягнення цього забезпечується високим рівнем та постійним удосконаленням освітнього процесу в таких основних напрямах:
-
- виявлення та застосування результативних форм і методів виховання;
-
- розвиток творчої ініціативи педагогів у пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності;
-
- прищеплення в учнів шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну;
-
- виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, старанного і відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь;
-
- виховання учнів на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей: ідеалів добра, правди, свободи, любові, дружби, справедливості, совісті, людської гідності;
-
- виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, поваги до сім’ї;
-
- гуманістична направленість навчально-виховного процесу, повага до особистості учнів;
-
- демократизація навчально-виховного процесу;
-
- врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з урахуванням індивідуальних рис характеру;
-
- виховання особистості через залучення до активної діяльності, соціалізації у суспільстві і всебічний зв’язок школи з життям;
-
- виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності та творчої активності вихованців;
-
- збереження й зміцнення морального та фізичного здоров’я вихованців;
- комплексне вирішення проблем навчання, виховання, оздоровлення та реабілітації учнів із захворюваннями органів травлення
ЗМІСТ ВИХОВАННЯ УЧНІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “НОВОВОДОЛАЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА” ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Орієнтири виховання |
Напрямки виховної роботи |
Мета |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ | Превентивне виховання. Формування здорового способу життя | Мета: Забезпечення повноцінного фізичного розвитку вихованців, охорона та зміцнення їхнього здоров’я. Прищеплення норм здорового способу життя. |
Соціально-комунікативна діяльність. | Мета: Сприяння розвитку організаторських умінь та навичок учнів становлення їх іміджу, залучення їх до виконання громадської роботи. Формування громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні, житті школи та громади;
Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток інтересу до знань, пізнавальної активності та культури розумової праці. |
|
Пізнавальна діяльність | ||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ | Національно-патріотичне виховання,громадянське виховання | Мета: Виховання почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, українських законів, традицій та звичаїв;
– моральних, духовних та історико-культурних цінностей, високої мовної культури; шанобливого ставлення до державної символіки; |
Правове виховання | Мета: виховання загальнолюдських моральних цінностей. Прищеплення високої правової культури, поваги до законів держави. Формування громадянськості. Виховати морально, соціально, політично та юридично дієздатну та захищену особистість. | |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ | Морально-етичне виховання | Мета: виховання моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості) здатності враховувати думку інших людей., адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; |
Родинно-сімейне виховання | Мета: виховання уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирне розв’язування конфліктів. Виховання особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей; ідеалів сім’ї, родини, відносин в колективі; | |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ | Екологічне виховання | Мета: Формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою. Прищеплювати бажання берегти і примножувати оточуючу красу. |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА | Естетичне виховання.
Організація дозвілля вихованців |
Мета: Забезпечення високої художньо-естетичної культури особистості. Виховання здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво; здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;Організація змістовного дозвілля вихованців |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ | Трудове виховання
Профорієнтаційна робота |
Мета: Формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря. Підготовка до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві. Формування навичок колективної трудової діяльності; позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості; |
Залишити відповідь