Січень 24, 2020 - Admin

„Я – мандрівник”

Зібрати наплічник і вирушити у навколосвітню подорож – про це мріє багато дітей. А хто такий справжній мандрівник, і як ним стати? Що цікавого є у світі та чи обов’язково їхати у далекі країни, щоб побачити щось  неймовірне? Саме цим питанням був присвячений 18-й навчальний тиждень НУШ.

З 20 по 24 січня 2020 року тематичний тиждень у першачків пройшов в мандрах і подорожах цікаво і насичено. До цього спонукала тема тижня „Я – мандрівник”, а також захоплюючі історії про мандрівників, першовідкривачів, розповіді про відомі і незнайомі місця на карті світу та України.

Кожен день розпочинався з ранкових зустрічей: діти віталися віршами, дарували один одному щиру усмішку, створювали позитивний настрій.

Під час уроків першокласники називали предмети, необхідні в поході, та виокремлювали зазначену літеру, щоб скласти потрібне слово. Школярі з цікавістю читали тексти про відомих мандрівників та усвідомлювали, що, подорожуючи, можна відкривати нові світи. Відчути себе в такій ролі допомогла гра в групі „Ми – мандрівники”. Учні моделювали нестандартні ситуації, які могли виникнути у мандрівках та засвоїли правила безпечної поведінки.

Збираючись у мандри до столиці України, учні виконували вправу «Асоціативний кущ», потім „купували” квитки, у яких самостійно записували своє ім’я, прізвище, пункт відправлення та прибуття, а зазначаючи номер вагона та місця, рахували в межах 10. Школярі удосконалювали навички читання, працюючи над текстом „Київ”, складали із пазлів карту України, за допомогою Lego «6 цеглинок» прокладали на ній маршрут Харків – Київ, здійснювали уявну екскурсію столицею нашої держави, ознайомилися з легендою про заснування Києва. В уявну подорож до Чорного моря відправились на кораблику, з допомогою якого склали теги слів. Подорожували та прокладали шлях до міста Львова, де дізналися багато цікавих історичних фактів.

Незабутньою виявилася й подорож на південний материк. Учні читали цікаві тексти про вкритий льодом материк, де завжди панує зима. Назву материка визначили через збирання літер біля предметів туриста – Антарктида.

Цікавою виявилася подорож до Єгипту. Першокласники ознайомилися із найбільшою архітектурною пам’яткою Стародавнього Єгипту, одним із семи чудес світу – єгипетською пірамідою Хеопса. А наприкінці мандрівки кожна група дітей навіть збудувала із «Lego Duplo» та «System» найбільшу піраміду світу.

Отже, упродовж робочого тижня першокласники формували навички дослідницької діяльності, класифікували, узагальнювали набуті знання та використовували їх у повсякденному житті, виробляли навички дбайливого ставлення до природи, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Бажання подорожувати та робити нові відкриття буде супроводжувати маленьких мандрівників усе життя!

Новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *