20 Вересня, 2019 - Admin
Ні – булінгу!
Булінг відносно новий термін для пересічного громадянина. Як правило, більшість людей стикається із елементами булінгу в дитинстві. Школа, центр громадського виховання, багато уваги приділяє виявленню такого явища серед школярів і бореться з його проявами.
Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.
Упродовж Всеукраїнського тижня з протидії боулінгу з учнями середньої ланки були проведені цікаві години спілкування з елементами тренінгу, ігри, вікторини, тренінги.
П’ятикласники провели годину спілкування із елементами тренінгу «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», під час якої розповідали ділилися враженнями про своїх друзів та однокласників, розповідали про дружбу, повагу та комунікабельне ставлення до них. Заняття закінчилося дружніми обіймами та даруванням сердечок – символів сердечної дружби.
Під назвою « Допоможи собі, рятуючи інших», шестикласники працювали в групах «Булінг чи подразнювання?» (вчилися розрізняти дружнє піддражнювання і булінг), переглянули цікавий відеоролик «Камінь-ножиці-папір», розробили стратегію боротьби з булінгом (гра «Рука допомоги»). Тренінгове заняття закінчилося виготовленням «Сердець доброти».
Учні 7-го класу склали програму класу, яка мала назву «Антибулінг». В програму ввійшли питання з попередження булінгу, цькування однокласників.
Восьмикласники прийняли активну участь у годині спілкування з елементами тренінгу «Мій світ без насильства», під час якої зрозуміли, що булінг – явище зайве в школі і в суспільстві в цілому.
Дев’ятикласники грали у «Булінглото», де давали визначення термінам, які тісно пов’язані з даною темою, наводили приклади цькування та піддражнювання однолітків на вулиці (коли вони ставали свідками).
Залишити відповідь