17 Квітня, 2018 - Admin

В світі хімічних чудес

Дитина — це постійний дослідник. Він пізнає навколишній світ через взаємодію з оточуючими предметами, через свої особисті відчуття. Чим більше розвага пізнавального характеру буде йому доступна в цей період життя, тим більш розвинутим і допитливим він виросте. Крім того, спільна робота дітей формує більш довірливі відносини між ними, вчить дитину співпраці. Дослідницька діяльність дітей разом з ігровою діяльністю займає велике місце в житті молодшого школяра. Завдяки своїм дослідженням діти розширюють знання про навколишній світ, активно розвиваються, покращують знання і стають більш ерудованими у багатьох питаннях.

Різноманітні експерименти і досліди  дозволяють учням розвивати креативне мислення та активно пізнавати світ. В такі хвилини учні відчувають себе маленькими чарівниками. А стати чарівником незвичайної дослідницької лабораторії дуже легко. Трішки старань — і ти в світі хімічних чудес. Ось і третьокласники разом із вчителем Атанасовою Т.Г. під час уроку природознавства (17 квітня), в рамках тижня географії, біології та хімії « Про науки природничого циклу – захопливо і цікаво», організували незвичайну хімічну лабораторію. Для учнів було проведено інструктаж з правил техніки безпеки і… “чудеса” розпочалися! Юні хіміки проводили різноманітні досліди, робили висновки та ділилися враженнями. Дуже сподобалися цікаві і пізнавальні досліди: “Втеча води”, “Паруючий вулкан”, “Гумове яйце”,”Незвичайна веселка”,”Магічна кулька”.

Всебічний розвиток дітей наповнює їх життя яскравими фарбами, цікавими подіями і дивовижними враженнями. Допитливість і зацікавленість допоможуть виховати у дітей впевненість, посидючість, вміння прямо йти до поставлених цілей.

Новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *